Helspäckad helg!

 
 Helgen började med att jag och Elin var upp tidigt på lördagen och körde till Rättvik. 
Vi skulle ha agilityuppvisning på Hästliv Siljans avslutningsshow. Och den var seriös kan jag tala om...
Jag är van att ha uppvisning på Insjödagen och sådana grejer, men detta var något HELT annat!
Vi hade genrep. GENREP liksom! Bara en sådan sak :)
Bakgrundsmusik, egen speaker och en jublande publik! Det var fantastiskt kul! Hundarna var helt crazy :)
Vi fick höra efteråt att agilityn hade varit väldigt uppskattad och folk hade blivit både glada och rörda (!) över samarbetet vi hade mellan hund och förare - kul respons!

 I söndags var vi till Mora på tävling.
NBK gjorde bra ifrån sig.
Elin tog sin första pinne med Julle. Lika så Sara med Leia.
Jag kom som bäst på en 4:e plats med Ella. Vi hade näst snabbaste tiden och hade fått en pinne om vi nollat...men men, nästa gång! ;)
Hon var jätteduktog och samarbetet gick så bra, så jag är supernöjd.
Sen att hon var överlägset snabbast i nästan alla klasserna, det skryter vi ju mer än gärna med ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja morsan .
Jag vet ju vart jag har fått min fart ifrån . Så när bara tvåbeningarna hänger med då är vi farliga .
Kram från dotra Simsim

2012-08-16 @ 20:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0