Prio ett



Just nu är det väldigt prioriterat med mat anser den där lilla svarta. Allt som går att stoppa i munnen är välkommet! Bästa platsen är intill Lillkiddon när hon äter. När jag går för att tvätta ren kladdig bebis så är bebisens stol ren när jag kommer tillbaka...den lilla svarta har ingen aaaaannniiiiing om vem som har gjort rent den. Inte alls...
Att ha henne lös ute är typ uteslutet då hon genast springer till närmsta läckra hög med avföring (spelar ingen roll vilken sort). Lås på sophinken, blöjhinken och garderoben där smutstvätten är (ja smutsiga underkläder går också ner tycker Ella)! Crazy är bara förnamnet med andra ord.


Kommentarer
Postat av: Gill/Bennaz kennel

KAN hon ha bebisar i magen kanske? Då blir man ju extra hungrig. Öka lite på matportionerna...Men lillkiddons mat som läggs in är ju jättegod men det som kommer ut är väl inte så nyttigt. Värre är det med skiten utomhus...Ella lilla, uppför dig.

2012-03-21 @ 19:12:42
Postat av: Martina

Ja nog är hon dräktig alltid! Och jag blir tokig på henne! Helt galen i saker att äta, saker jag inte ens trodde går att äta! Nu blir det bur när vi lämnar de själva. Sin egen mat äter hon, men inte med samma aptit. Ska öka på så får vi se om hon äter upp det.

2012-03-22 @ 19:24:03
Postat av: Simsim

Släktdrag? Jag är också sugen hela tiden, sitter mest och spanar på godishörnet i köket. Kan jag så snor jag saker från bordet eller skärbrädan. Matte blir inte glad, ha ha.

Grattis till valparna i magen - hoppas allt går bra. Krama fr Simsim med flock

2012-03-29 @ 09:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0